Accurator har effektiviserat vår upphandlingsprocess genom att samla hela processen på ett och samma ställe.
Hur hjälper Accurator dig i ditt inköpsarbete?
För oss har Accurator effektiviserat vår upphandlingsprocess genom att samla hela processen på ett och samma ställe, underlätta samarbete mellan kollegor och möjliggör för våra beställare i partneringprojekt att delta i upphandlingarna.
Vad anser du är den största vinsten med att använda Accurator?
Den största vinningen är att hela processen från kontroll av leverantör, utskick av förfrågan, utvärdering och kontraktering finns samlat. I och med ett samlat arbetsflöde har många av våra rutiner förenklats och effektiviserats. Säkra inköp med leverantörer som betalar arbetsgivaravgift i rimlig omfattning är en annan viktig aspekt för oss. Tidigare krävdes en kombination av kontroller för att få en samlad bild, nu finns den viktiga informationen ett klick bort i leverantörsdatabasen.
Hur mycket tid anser du att du sparar genom att använda Accurator?
Det är svårt att uppskatta hur mycket tid vi sparar. Men med bra verktyg som Accurator tjänar vi både tid och skapar en bättre arbetsmiljö där arbetsuppgifterna upplevs mer lättarbetade.
Vad fick er att välja Accurator?
Initialt attraherades vi av leverantörsdatabasen med inbyggda kontroller och möjligheten att skicka ut förfrågningar på en och samma plattform.
Vem hade du rekommenderat Accurator för?
Jag tror att allt ifrån enskilda inköpare till större team tjänar på ett samlat strukturerat arbetsflöde, men ju större team ju större vinning.
Testa Accurator redan idag – boka tid med en av våra experter.