En bra plattform för att ha all korrespondens och handlingar samlade på samma ställe istället för att ha informationen sparad på olika ställen
Vilket specifikt problem eller utmaning löste Accurator för er?
Accurator är en utmärkt plattform för att ha all korrespondens och alla handlingar samlade på samma ställe, istället för att ha informationen sparad på olika ställen
Hur mycket tid uppskattar ni att ni sparar varje vecka genom att använda Accurator?
Det är svårt att värdera exakt, men vi märker en tydlig effektivisering i vårt arbete.
Vilka funktioner använder ni mest och varför?
I dagsläget använder vi främst förfrågnings- och anbudsutvärderingsfunktionerna.
Hur har Accurator förändrat sättet ni arbetar med era inköpsprocesser?
Genom att ha allt material gällande inköpsprocessen samlat på samma ställe kan alla i organisationen enkelt gå in och se över informationen. Det sparar tid eftersom vi slipper söka information på olika ställen
Hur har Accurator påverkat kommunikationen och samarbetet inom ditt team eller med leverantörer?
Att allt material är samlat och att alla har tillgång till det gör oss mindre personberoende.
Hur upplever du Accurators användarvänlighet, särskilt för nya användare?
Användarvänligheten är bra, men vi ser fram emot kommande förbättringar som kan göra upplevelsen ännu bättre.
Vilka konkreta resultat har ni sett sedan ni började använda Accurator (tid, kostnader, effektivitet)?
Mindre letande efter information har sparat oss tid i projekten, vilket ökar vår effektivitet
Vad skulle du säga till någon som överväger att använda Accurator?
Det är en bra plattform som är värd att testas
Testa Accurator redan idag – boka tid med en av våra experter.